Fredag

Satte precis på min dator som varit övergiven i evigheter någonstans i min garderob. Har varken haft lust eller ork att plocka fram den men nu idag fick jag en idé om att börja blogga lite som sysselsättning när jag har tråkigt. 
 
Liten update:
 
I onsdags fick jag en intervju i stan här i Västerås, det verkade lovande för min del men man vet ju aldrig. Jag tänker inte sitta och hoppas på något, det blir bäst så.

Jag och Sandin köpte en varsin cykel för några dagar sen så nu cyklar vi som crazies varje dag, det är superkul.
Vi slösar dessutom mycket pengar på att äta ute och köpa kläder och skit hela tiden. Jag som vanligtvis är ekonomisk ska skärpa till mig, och skärpa till honom. Nån måtta.
 
Jag kommer fotobomba skiten ur den här bloggen. MEOW.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ides.blogg.se

Är 21 och bosatt i Västerås. Gillar: katter, dålig humor, natur, choklad, mat, träning, utflykter, foto och musik.

RSS 2.0