Nu ni.

Gick 2 minuter, joggade 10 minuter, gick 5, joggade 10, gick 3, joggade 10, gick 4.
Sist jag joggade (någon gång i våras) orkade jag bara 3 minuter, haha!
 
Och snart är min squat challenge slut, är inne på dag 24 imorgon tror jag. Rätt skönt.
I förrigår klarade jag 190 squats utan paus och igår 200, need i say moar? yes, we've got a badass over here.
 
Nu har jag myst ner mig i soffan med datorn och Rihanna som sjunger 'stay'. Så fin.
 
Jag längtar så sjukt till Lars Winnerbäcks nya album kommer, och jag längtar ännu mer till jag får se honom igen. Dock har jag ingen att gå med den här gången men jag kan gå ensam om jag måste.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ides.blogg.se

Är 21 och bosatt i Västerås. Gillar: katter, dålig humor, natur, choklad, mat, träning, utflykter, foto och musik.

RSS 2.0