6 September.

Jag är en snäll jävel som cyklade med Sandin till tandvården halv 8 på morgonen idag. 
Är så jävla vidrig i huvudet nu så jag mår illa och tappar balansen, ett återkommande problem. 

Jag har iallafall gjort mina squats idag, 225 utan paus. Goodbadass. Jag har även planerat in en pw klockan 8 ikväll. En får passa på när vädret är som det är. 
 
Har för övrigt gått ner 3 kg och samtidigt byggt på lite muskler i diverse kroppsdelar. Är supersugen på choklad typ hela tiden men har en sån behärskningsförmåga så du förstår inte. Har dock planerat in en kladdkaka på George's coffee nästa lördag. Prr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ides.blogg.se

Är 21 och bosatt i Västerås. Gillar: katter, dålig humor, natur, choklad, mat, träning, utflykter, foto och musik.

RSS 2.0