27 Augusti

 
 
 
 
Har cyklat en hel del på sistone vilket har gjort mig för lat för att använda benen och gå någonstans längre, mer än till ica då förstås.
 
Cyklade till Hälla tidigare idag för att bruncha och kika på kameror eftersom min nikon svek mig i början av Juli. Nu är jag jätteglad i en Canon Eos 600d ;______; Det kliar så hemskt i fingrarna på mig att jag kanske köper den imorgon. Slå vett i mig någon, snälla.
Kameran är vettig men den är dyr och jag skulle vara ekonomisk.
 
Käkade middag och köpte ett par nya skor i/på stan (bilden ovan) i storlek 37! 37 (!) haha. Tog vattenvägen hem sen, det är så himla fint och folk ser så glada ut där.
 
Ja, det var väl allt. Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ides.blogg.se

Är 21 och bosatt i Västerås. Gillar: katter, dålig humor, natur, choklad, mat, träning, utflykter, foto och musik.

RSS 2.0